Әліппе 1 сынып Күнтізбелік –тақырыптық жоспар

Moderator

Администратор
Әліппе Күнтізбелік –тақырыптық жоспар

(Барлығы – 96 сағат,аптасына -6 сағат)
Сөйлеу.Сөйлем. Мен оқушымын.1.1.1.1.Сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну
1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Сөйлеу. Сөйлем.
Сәлемдесу.
1.1.1.1.Сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну
1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Сөйлеу. Сөйлем. Мектептегі бір күнім1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;
1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Сөз.Мен әдепті баламын.1.1.4.1* коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу, алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу) дұрыс қолдану;
1.2.1.1* сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Сөз. Жол бағытындағы ерекше белгілер1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Буын. Хайуанаттар әлемінде1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Буын. Төрт түлігім-байлығым1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Дыбыс.
Ауылдағы дыбыстар
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Дыбыс.Сөз Дыбыстар әлемінде1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану;
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Дыбыс.Буын.Сөз
Бау бақшада не өседі?
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Дыбыс. Буын. Сөз Сөмкеңде нелер бар?1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
Дыбыс.Буын.Сөз.Білім кітапта1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
А дыбысы және әріпі1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;
1.2.1.1*сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу
 

Вложения

  • 1 класс КТП дұрысы.docx
    133.7 KB · Просмотры: 18
СОР, СОЧ, ТЖБ, БЖБ , 1 -11 класс СОР СОЧ с ответами, класс СОР СОЧ с ответами, Скачать СОР СОЧ,1-11 сынып БЖБ ТЖБ жауаптарымен,БЖБ ТЖБ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ, темы,
Сверху