Coздaть aкaунт
KEYSHUB » Русский раздел » СОР Английскому языку 9 класс «Hobbies and Qualities»

СОР Английскому языку 9 класс «Hobbies and Qualities»

03 окт 2023, 18:52
Русский раздел / СОР СОЧ / 9 класс
319
0

Суммативное оценивание за раздел «Hobbies and Qualities» по Английскому языку 9 класс

Summative assessment for the unit «Hobbies and Qualities»  «The English language» Grade 9

Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organising and carrying out Summative Assessment in «The English language» for the Grade 9 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 9 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4. Summative Assessment tasks for unit/cross curricular unit allows teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can reconsidered as recommendations.

СОР Английскому языку 9 класс «Hobbies and Qualities»


Learning objectives 9.2.2.1 Understand most specific information in unsupported
extended talk on a wide range of general and curricular
topics
9.3.3.1 Explain and justify their own point of view on a range of
general and curricular topics
Assessment criteria
 Identify facts and details in extended talks without
support on different topics
 Make their opinion clear for others by describing or
giving information about it and prove it
Level of thinking skills Application
Higher order thinking skills
Duration 20 minutes
Listening
Task 1. Listen and circle the best answer A, B or C.
CD2. Tapescript 1.
1. What are they planning on doing in the morning?
A) Fishing
B) Mountain biking
C) Hiking
2. According to the weather record, when would it start raining?
A) In the afternoon
B) At night
C) In the morning
3. What did Paul forget to bring?
A) Rain coats
B) Umbrellas
C) Rain boots
4. Where did Sarah leave the playing cards?
A) Next to picnic table
B) On picnic table
C) Under picnic table
5. What do they finally decide to do?
A) Stay at a hotel
B) Return home
C) Sleep at the campground



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступен в скаченом файле

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.