Coздaть aкaунт
KEYSHUB » Русский раздел » СОР Английскому языку 9 класс 3 четверть «Music and Film»

СОР Английскому языку 9 класс 3 четверть «Music and Film»

06 фев 2024, 18:57
Русский раздел / СОР СОЧ / 9 класс
957
1

Суммативное оценивание за раздел «Music and Film»

по Английскому языку 9 класс

Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organising and carrying out Summative Assessment in «The English language» for the Grade 9 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 9 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4. Summative Assessment tasks for unit/cross curricular unit allows teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can reconsidered as recommendations.

СОР Английскому языку 9 класс 3 четверть «Music and Film»

Summative assessment for the unit «Music and Film»
Learning objectives 9.2.4.1 Understand most of the implied meaning in unsupported
extended talks on a wide range of general and curricular
topics
9.5.3.1 Write with moderate grammatical accuracy on a wide
range of familiar general and curricular topics
9.5.5.1 Develop with support coherent arguments supported when
necessary by examples and reasons for a range of written
genres in familiar general and curricular topics
9.5.6.1 Write coherently at text level using a variety of connectors
on a growing range of familiar general and curricular
topics
Assessment criteria  Identify most of the implied meaning in unsupported
extended talks
 Develop coherent paragraphs with moderate grammatical
accuracy
 Develop coherent arguments supported by examples and
reasons
 Use a variety of connectors to develop coherent
paragraphs
Level of thinking skills Knowledge and comprehension
Application
Duration 20 minutes
Listening
Task 1. Listen and circle True or False for statements 1-6.
CD2. Tapescript 3.
1. The boy wants to be in the band. T F
2. He doesn’t like singing. T F
3. He can’t remember the song on the guitar. T F
4. The boy is good at drums. T F
5. The girl says she will call him the next day. T F
Writing
Task 2. Write a film review of your favourite movie.
In your review you should include the following information:
 Film`s title.
 The type of the film. When it was made.
 Explain the film`s story but don`t explain the ending.
 Your opinion about the film.
 Should people go and watch the film?



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступен в скаченом файле

Гость Tatyana
Гость Tatyana

почему так трудно скачать материал? Не могу скачать

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.